Zavod Tri, zavod za trajnostne skupnostne prakse
Partizanska cesta 46, 4220 Škofja Loka
Slovenija
info@zavod-tri.org, info@klika-klika.si
Tel: 031 602 377 (Dragana Trivundža Tomanić), 040 310 852 (Ana Pintar)
Davčna številka: 64351521
Matična številka: 6577784000
Ponudnik je v sodni register vpisan dne 25. 3. 2014 s sklepom št. 2014/6793.
TRR: SI56 6100 0000 6691 116 (odprt 28.1.2014, DELAVSKA HRANILNICA d. d. LJUBLJANA)
Nismo davčni zavezanci, zato DDV po 1. točki 94. člena ZDDV-1 ne obračunavamo.
Splošni pogoji spletne prodajalne Klika Klika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno prodajalno Klika Klika upravlja Zavod Tri.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Klika Klika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Vse cene izdelkov so v prodajalni izpisane v predstavitvi izdelka kot 'Cena'.
To je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru plačila po povzetju ali plačila po predračunu.
Če je izdelek znižan, v akciji ali kupcu pripada poseben popust, je to jasno označeno in znižana cena izdelka je izpisana kot 'Ugodna cena'.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
plačilo po povzetju - gotovina ob prevzemu,
plačilo po predračunu - z nakazilom na račun Zavod Tri, zavoda za trajnostne skupnostne prakse
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
Vse cene so brez DDV (DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV-1).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Znižane cene
Cene izdelkov, ki so v ponudbi pod posebnimi pogoji (znižana cena) veljajo do razprodaje zalog oziroma preklica, razen če na predstavitveni strani izdelka ni izrecno drugače opredeljeno.
Vse izdelke, naročene na delovni dan do 15. ure, bomo odpremili najkasneje v roku dveh delovnih dni. Za izdelke, naročene po 15. uri rok za oddajo naročila začne teči prvi naslednji delovni dan.
Če je kupec kot način plačila izbral "plačilo po predračunu", bo na e-naslov prejel povzetek naročila z navedbo TRR računa ponudnika in navodilom za izvedbo plačila. Po potrditvi plačila po ponudnik odpremil blago najkasneje v roku dveh delovnih dni.
Če je kupec kot način plačila izbral "plačilo po povzetju", bo blago odpremljeno kot določeno v predhodnjem odstavku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk obračuna dodatno provizijo za vplačilo posebne položnice v višini 0.96 €. Ta znesek ni všet v ceno dostave pošiljk.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Spletna trgovina Klika Klika v svojem podatkovnem strežniku zabeleži podatke o prejetem nakupu, kupec pa je o tem obveščen preko elektronske pošte (obvestilo o zajetem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. vpis v podatkovno bazo naročil) je v elektronski obliki shranjena na strežniku, kjer gostuje Spletna prodajalna Klika Klika. Kupcu prodajalec na izraženo zahtevo lahko zagotovi vpogled v bazo naročil - ta je možna osebno v prisotnosti kupca in ponudnika na sedežu ponudnika.
1. Za izbiro blaga so kupcu na voljo kategorije, predstavljene v glavni menijski vrstici. Ob kliku na kategorijo, se uporabniku prikaže seznam izdelkov, ki so vanjo umeščeni.
2. S klikom na ime izdelka ali njegovo fotografijo, se kupcu odpre stran, ki vsebuje naslednje elemente:
naziv izdelka,
fotografijo izdelka,
ceno izdelka (ne vsebuje DDV),
barvne in velikostne variante izdelka,
informacijo o stanju zaloge izdelka,
številko izdelka,
opis izdelka in tehnične podatke izdelka.
3. S klikom na gumb "Dodaj v košarico" bo kupec v elektronsko košarico dodal eno enoto (kos) izdelka. S ponovnim klikanjem na gumb "Dodaj v košarico", se bo za vsak klik povečala količina izdelka v košarici za +1. Ko je kupec zadovoljen s številom izdelkov v košarici, lahko izbere naslednji izdelek /e in po opisanem postopku doda poljubno količino izdelkov košarico.
4. Kupec lahko vsebino košarice pregleda s klikom na povezavo "Preglej košarico". Odpre se mu stran, na kateri so izpisani vsi izdelki, ki se nahajajo v košarici in število kosov posameznega izdelka (Povzetek košarice). Navedena je cena enega kosa izdelka in seštevek vseh kosov posamičnega izdelka v košarici.
Na dnu košarice je naveden strošek dostave in skupna vrednost vseh naročenih izdelkov, kateri je prištet strošek dostave.
Tu se nahajajo vsi podatki, ki bodo upoštevani pri obdelavi oddanega naročila in v tem koraku jih lahko kupec še spremeni: lahko spremeni količine izdelkov v košarici oziroma prekine nakup.
Prav tako ima na tej strani kupec možnost urejati:
svoje podatke in naslov za dostavo
način plačila
potrditi Splošne pogoje poslovanja spletne prodajalne Klika Klika.
6. S klikom na gumb "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" kupec odda naročilo. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
7. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
8. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca na e-naslov info@klika-klika.si ali po pošti na naslov Zavod Tri, Partizanska cesta 46, 4220 Škofja Loka. Za to lahko potrošnik neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.
Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Povračilo sredstev prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je potrošnikom na voljo v datoteki, ki se odpre s klikom na to povezavo.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Cena za dostavo se razlikuje glede na način plačila, ki ga je izbral kupec. Za pošiljke, plačane po predračunu znaša cena dostave 3,00 eur. Za pošiljke, plačane po povzetju, znaša cena 4,00 EUR. V primeru, da bo kupec opravil plačilo po povzetju, mu pogodbeni partner za dostavo pošiljk obračuna dodatno provizijo za vplačilo posebne položnice v višini 0.96 €. Ta znesek ni všet v ceno dostave pošiljk.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Zavod Tri po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Upravitelj spletne trgovine Klika Klika (to je Spletna prodajalna Klika Klika, Dragojla Trivundža Tomanić s.p.) je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Za potrebe poslovanja Spletne trgovine Klika Klika zbira in hrani naslednje uporabnikove podatke:
Za točnost s strani uporabnikov vnesenih podatkov ne odgovarjamo.
Za potrebe analiziranosti obiskov spletnega mesta se shranjujejo piškotki sistema Google Analytics.
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se v sistemu za upravljanje spletne trgovine Klika Klika shranjujejo trajno.
Podatke v anonimizirani sumarni obliki Klika Klika lahko uporabi za namene statističnih analiz, v nobenem primeru pa podatkov o uporabnikih Klika Klika ne bo predala nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih Klika Klika zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne prodajalne Klika Klika.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko zaloga artiklov spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembi in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s spletno trgovino Klika Klika lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 602 377 ali po elektronski pošti na info@klika-klika.si.
Pritožbo kupec odda ustno na zgoraj navedeno telefonsko številko ali pisno na elektronski naslov: info@klika-klika.si
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi Spletna prodajalna Klika Klika ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna prodajalna Klika Klika, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na tej povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pogoji veljajo od 1. avgusta 2020.